Rady pre zakladateľov Naštartuj projekt
3. Komunikácia
Aj keď 80% príspevkov pribudne na naše kampane v prvých 5 a posledných 5 dňoch, je dôležité si uvedomiť, že nech už sa spolu dohodneme na akejkoľvek forme podpory, naša komunikácia nenahrádza vašu aktivitu. Viac ako 60% vašich príspevkov totižto prichádza práve z aktivity samotných zakladateľov.
-
Už zasa tá komunikácia!
Hoci by sme boli radi, ak by jednoduché zverejnenie kampane v režime Naštartuj projekt prinášalo ovocie bez práce, nie je to tak. Svojej kampani sa musíte pravidelne a starostlivo venovať. Jedine tak využijete silu crowdfundingu naplno.
-
Máte nápad na novú odmenu?
Napadlo vám v priebehu kampane, že by ste mohli pridať ďalšiu odmenu? Pridajte ju a posuňte vo výpise odmien nahor, aby si ju každý všimol.
K novej odmene vytvorte aktualitu, kde ju predstavíte. Upozornite na ňu i na sociálnych sieťach alebo pomocou newslettera. Môže totiž zaujať aj tých, ktorí už na vašu kampaň prispeli, a vy tak získate ďalšie finančné prostriedky.
Inšpirujte sa aktualitami Pána Tymiána, ktorý odmeny pridával aj navyšoval počas celej kampane.
Obrázky môžete zväčšiť kliknutím
-
Podarilo sa vám dosiahnuť dôležitý míľnik?
Či už ste dosiahli míľnik, ktorý zaistí úspech vašej kampane, alebo sa s vašou kampaňou deje čokoľvek iného dôležitého, pochváľte sa svojim fanúšikom a prispievateľom na sociálnych sieťach, aby mohli mať radosť spoločne s vami.
Takto svojich fanúšikov informovali zakladatelia projektu Kosmopol.
Obrázky môžete zväčšiť kliknutím
-
Vyskúšajte platenú propagáciu
Platená propagácia môže byť skvelým zdrojom množstva nových príspevkov. S vhodným zacielením a zaujímavým vizuálom svoju kampaň nakopnete aj s malým finančným vkladom.
Ak nemáte svoj vlastný reklamný účet, môžeme vám s platenou propagáciou pomôcť. Stačí, keď nám poviete, koľko % zo získanej sumy ste ochotní venovať do platenej reklamy na Facebooku a Instagrame a my sa postaráme o zvyšok. Táto suma vám bude strhnutá po úspešnom ukončení kampane.