Rady pre zakladateľov Naštartuj projekt

3. Komunikácia

Aj keď 80% príspevkov pribudne na naše kampane v prvých 5 a posledných 5 dňoch, je dôležité si uvedomiť, že nech už sa spolu dohodneme na akejkoľvek forme podpory, naša komunikácia nenahrádza vašu aktivitu. Viac ako 60% vašich príspevkov totižto prichádza práve z aktivity samotných zakladateľov.

  1. Už zasa tá komunikácia!

    Hoci by sme boli radi, ak by jednoduché zverejnenie kampane v režime Naštartuj projekt prinášalo ovocie bez práce, nie je to tak. Svojej kampani sa musíte pravidelne a starostlivo venovať. Jedine tak využijete silu crowdfundingu naplno.

  2. Máte nápad na novú odmenu?

    Napadlo vám v priebehu kampane, že by ste mohli pridať ďalšiu odmenu? Pridajte ju a posuňte vo výpise odmien nahor, aby si ju každý všimol.

    K novej odmene vytvorte aktualitu, kde ju predstavíte. Upozornite na ňu i na sociálnych sieťach alebo pomocou newslettera. Môže totiž zaujať aj tých, ktorí už na vašu kampaň prispeli, a vy tak získate ďalšie finančné prostriedky.

    Inšpirujte sa aktualitami Pána Tymiána, ktorý odmeny pridával aj navyšoval počas celej kampane.

    Obrázky môžete zväčšiť kliknutím

  3. Podarilo sa vám dosiahnuť dôležitý míľnik?

    Či už ste dosiahli míľnik, ktorý zaistí úspech vašej kampane, alebo sa s vašou kampaňou deje čokoľvek iného dôležitého, pochváľte sa svojim fanúšikom a prispievateľom na sociálnych sieťach, aby mohli mať radosť spoločne s vami.

    Takto svojich fanúšikov informovali zakladatelia projektu Kosmopol.

    Obrázky môžete zväčšiť kliknutím

  4. Vyskúšajte platenú propagáciu

    Platená propagácia môže byť skvelým zdrojom množstva nových príspevkov. S vhodným zacielením a zaujímavým vizuálom svoju kampaň nakopnete aj s malým finančným vkladom.

    Ak nemáte svoj vlastný reklamný účet, môžeme vám s platenou propagáciou pomôcť. Stačí, keď nám poviete, koľko % zo získanej sumy ste ochotní venovať do platenej reklamy na Facebooku a Instagrame a my sa postaráme o zvyšok. Táto suma vám bude strhnutá po úspešnom ukončení kampane.

Ďalšia rada

Všetky rady