Rady pre zakladateľov Naštartuj projekt

6. Pred koncom

To hlavné máte za sebou. No nepoľavujte! Odpočítavanie konca kampane vytvára časovú urgenciu. Vašich fanúšikov to môže motivovať k podpore – či už prvej alebo opakovanej. Preto odpočítavaniu venujte náležitú pozornosť.

  1. Keď nemôžeš, pridaj!

    Chápeme, že po týždňoch intenzívnej komunikácie ste unavení. Časový tlak však môže byť dobrým impulzom pre všetkých prispievateľov, ktorí doteraz váhali. Zintenzívnite preto svoju komunikáciu, aby ste svoju kampaň podporili ešte viac.

  2. Skoro posledný newsletter

    Nebojte sa osloviť prispievateľov, ktorí už vašu kampaň podporili. Newsletter s informáciami, že vaša kampaň za pár dní končí, akú sumu ste doteraz záskali a aká suma vám chýba na dosiahnutie ďalšieho míľnika, môže byť dobrou motiváciou podporiť vašu kampaň znova. Prípadne môžete znova osloviť celú svoju databázu kontaktov. Záleží na vašich možnostiach.

  3. Nezabudnite na sociálne siete

    Rovnaké informácie, aké ste spomenuli v newsletteri, komunikujte aj na sociálnych sieťach. Môžete pridať aj informáciu o tom, čo sa stane, ak sa vám podarí cieľovú sumu prekročiť. Nová aktivita môže vaše publikum zaujať a dať im podnet na ešte väčšiu podporu vašej kampane.

Ďalšia rada

Všetky rady