Rady pre zakladateľov Dobročinných výziev

6. Pred koncom

To hlavné máte za sebou. No nepoľavujte! Odpočítavanie konca kampane vytvára časovú urgenciu. Vašich darcov to môže motivovať k podpore – či už prvej alebo opakovanej. Preto odpočítavaniu venujte náležitú pozornosť.

  1. Keď nemôžeš, pridaj!

    Chápeme, že po týždňoch intenzívnej komunikácie ste unavení. Časový tlak však môže byť dobrým impulzom pre všetkých prispievateľov, ktorí doteraz váhali. Zintenzívnite preto svoju komunikáciu, aby ste svoju kampaň podporili ešte viac.

  2. Spomeňte darcovské výzvy

    Každý váš darca si môže v rámci vašej kampane vytvoriť darcovskú výzvu. Ide o tzv. peer-to-peer kampaň medzi svojou komunitou v rámci narodeninovej oslavy, vo firme alebo na športovej akcii. Spravidla stačí týždňová minikampaň k tomu, aby vám takýto oduševnený darca pomohol získať niekoľko stoviek eur vo svojej komunite.

  3. Skoro posledná aktualita

    Nebojte sa osloviť darcov, ktorí už vašu kampaň podporili. Aktualita s informáciami, že vaša kampaň za pár dní končí, akú sumu ste doteraz získali a že vám k tomu môžu pomôcť opätovným darom alebo založením darcovskej výzvy vo váš prospech určite nikoho neurazí.

  4. Nezabudnite na sociálne siete

    Rovnaké informácie, aké ste spomenuli v newsletteri, komunikujte aj na sociálnych sieťach. Môžete pridať aj informáciu o tom, čo sa stane, ak sa vám podarí cieľovú sumu prekročiť. Nová aktivita môže vaše publikum zaujať a dať im podnet na ešte väčšiu podporu vašej kampane.

  5. Spôsoby ukončenia kampane

    Kampaň sa štandardne zverejňuje na 30 až 90 dní. Kampaň môžeme na žiadosť zakladateľa ukončiť aj predčasne, vo výnimočných prípadoch ju dokonca aj predĺžiť. Väčšinou ale kampaň končí získaním cieľovej sumy, alebo vyprší lehota jej zverejnenia. Vo výnimočných prípadoch, napríklad v prípade podozrenia na podvodný účel, kampaň ukončíme my.

Ďalšia rada

Všetky rady

Chcete nám čokoľvek napísať?
Ozvite sa nám na ahoj@donio.sk